2012年12月10日 星期一

姐妹裙

之前去過一次尖咀百利睇姐妹裙,有一間租既都唔錯,不過跟據Irene 果次經驗,前一日先羅到條裙,感覺上都幾危險~~

於是Target 左造﹗

所以呢排都有上網睇返D姐妹裙黑店 / 好評~~

見到有一間價錢OK、質料OK、款式OK、於是約左4個姐妹星期日上左去睇﹗

我地足足留左2個鐘,試左唔同款,間鋪仲好好可以任影,咁就可以俾埋遠在英國既伴娘Celia 參考~~




我自己都最LIKE 呢件﹗

不過我地無即時JOIN,仲去左一轉尖咀,睇多幾間 & 睇多次租果間,原來都有得造 $480~~


又試左不同顏色,最後應該都係揀返上面果個款~~

兄弟Tie 係粉紅,佢地應該都揀返呢個色Tone﹗

其實我地睇緊果時有人上黎投訴,話佢地未交到貨,所以我會將個婚期講早一星期,大家都安心D,1-2個星期應該都唔會太大改革~~

而家等緊約埋一齊上去度身﹗

真係BOOK 左先開名啦~~

沒有留言:

張貼留言