2012年12月15日 星期六

場地佈置第一次會議

因為想可以早早準備既野都預先Settle 左先,所以就好心急咁約左JNC Rio 開會﹗

開完呢次會,我個感覺係我結婚當日個場地一定會好靚~~

真係Feel到咩係專業

我地7點上到去,傾到8點9,之前我其實只係Target Tiffany Blue 作為主色,Rio 俾左呢幾年佢地做過既Backdrop 我地睇﹗

我地就Shortlist 左幾個鍾意既,之後再揀~~

Final 有3個真心覺得好靚﹗

之後就傾埋個LOGO, 蛋糕台、Reception 台上面既佈置~~



Shortlist 中我同J 都俾呢個台迷住左,好靚,好清,完全係我想要既野~~

Rio 話唔想我地加咁多錢,唔Suggest 我地整3塊Board,整中間果塊就OK喇﹗

2邊用返拉布,撞返Dirty Pink & 白色,佢話效果應該都唔錯~~


中間塊板我地想特別D,Rio 提議整一個通花圖案,可能整2個人名Initial

其實真係幾靚~~


Dirty Pink 比起Purple 更岩我地口味呀.........

中間個通花整呢D圖案都幾唔錯~~



另外一款,好立體,不過應該唔會揀呢個色lu~~

因為我想Elegant 多D.

沒有留言:

張貼留言