2011年11月17日 星期四

午飯腳文哥



自從轉左公司之後我知道同前同事文哥距離都幾近~~~

但都成3年無見過,好似打俾佢約食晏好似奇怪小小......

直到有一日食晏,我地居然撞到..........

於是我又多一個飯腳Lu~~~



是日文哥揀左入燒肉,呢間我未食過﹗

以午餐黎計都算貴,$100 落樓~~

不過耐唔時豪下都ok,同埋佢真係好多野食﹗



環境仲唔錯,自己即燒即食~~~



我揀左$90 既set,有前菜、湯、刺身、天婦羅、白飯、雪糕同一碟肉﹗

前菜係泡菜+大豆芽+韓國綠色菜,味道不錯,湯就差小小,無咩味﹗
刺身唔錯,天婦羅有5件,即炸.........

肉,我揀左牛,雖然我唔係特別鍾意食牛,不過燒牛肉真係好好好好好味﹗

呢個薄薄地,燒30秒左右,仲有肉汁,好味~~~

雪糕又係好味,仲要係我鍾意既士多碑利味,真係大滿足呀﹗

沒有留言:

張貼留言