2011年11月14日 星期一

Helen 的 Happy Wedding

 



年尾真係好多人結婚呀﹗剛過去既星期日係SPACE 同學 & TDC 同事HELEN結婚~~~

我出席左佢行教堂儀式~~~

在場有300-400位賓客﹗場面都幾感人﹗

下星期就到J 公司同事,我都會去佢個COCKTAIL~~~



YES I DO~~~




我地遲左起身,趕過去連野都未食,觀完禮影埋相都已經4點半﹗

真係好肚餓呀﹗




HELEN 希望你永遠都幸福快樂﹗



J 簽名~~~



因為晚宴我一個人都唔識,所以我無去到﹗

轉左場同J 去左SOGO SHOPPING~~~

不過今次減價似乎唔多吸引,我只係買左SOFINA 個BASE﹗

J 想買鞋,不過貴左好多,所以都係買唔成~~~

其實減價人又多,D野又唔係平,我地個心態係咪就好似"襯虛"咁

沒有留言:

張貼留言