2011年11月5日 星期六

Farewell Celia @空中棋園



回憶9月10日,我去日本前CELIA去英國前之FAREWELL~~~

是日揀左位於太子既空中棋園,貪佢多玩具玩~~~



第一個GAEM,係儲顏色,幾隻色拼埋一齊就會出左另一隻色,再拼就可以儲到張CARD~~~

都幾好玩,不過第一個GAME 未WARM UP~~~



一睇就知IWIN 贏左啦﹗



真係好多BOARD GAMESSSSSSSSSSSS~~~



GAME NUMBER 2: DiXit



出牌果個講一個HINTS,另外3個出一張自己認為可以誤導人既牌,如果有人俾你誤導有分,出牌果個如果個個都估到 / 估唔到都無分﹗

所以都要有小小技巧﹗

上面個HINS 係陳冠希,有2個估最左手果張,1個估最右手,估最右手果個係IWIN,因為IWIN話陳冠希鍾意"播種"



呢個漢堡包係玩類似COM棉胎~~~



OMG,我玩呢D真係好渣,必輸~~~

我太反應遲鈍.........><



GAME 4: 排狗狗



不過我地排完發現個GAME好無聊玩左一陣就無玩喇﹗



GAME 5: 人地係堆上去,我地自創羅返落黎﹗



哈哈﹗兒童不宜



最後送左本米老鼠SCHEDULE俾佢,希望佢可以將英國每日既點滴記低﹗

我每個月都MARK左小小野,希望佢每個月都會記得我地﹗

不知不覺佢去左成2個月喇,不過我地KEEP住MSN,好似比起佢響香港時傾得仲多~~~

所以人同人之間既距離唔在於空間,我真係好愛呢個好朋友﹗

沒有留言:

張貼留言