2011年11月26日 星期六

團購 @ 桐燒 + CRUMBS

而家團購大多數都會揀返香港島,因為真係方便好多﹗

是日試左位於世貿中心13樓桐燒~~~~



原價$338 --> $78 位,原價一加$33.8,上到去侍應話再加 $10 醬油錢﹗

TOTAL一個人 $130~~~

心形蝦




套餐包括沙律、刺身、自選燒、野菜、烏冬/炒飯、雪糕同飲品

其實就咁睇都覺得好多野食﹗



前菜 & 沙律

我個餐無包前菜,睇過OPENRICE之後先知道原來前菜計錢,$15一位,最後我地唔知佢係點計錢,總之俾左$100 找返5蚊包左加一,同埋呢個前菜同醬油錢﹗﹗

其實已經知道有時團購好多時都係收正價加一,不過響團購度應該列明其他收費,唔係去到又話飲杯水都要加錢,就算好抵、好好味,都會扣分~~~



講返D野食、沙律幾好,係鹹左小小,前菜 五香肉丁蘿蔔有小小怪~~~

我地之後放左D肉落去燒一陣再送飯,正常小小.............

刺身都OK新鮮,J話個蝦無咩味﹗



我既心態係試完好味會再去食﹗不過睇怕都唔會LU~~~~



主菜我地一個揀左澳洲黑毛和牛、加拿大牛柳、日本豚肉眼、車海老

一個揀左澳洲黑毛和牛、帆立貝、車海老、牛肋骨眼﹗



D蝦真係幾大隻,不過唔係好新鮮,其他D肉真係好難分邊個打邊個,全部都無咩味﹗

佢俾左D醬汁,不過感覺D汁唔多夾,我無點,加小小SALT食返佢個原味﹗

反而野菜就幾好味,燒完仲係好多汁.........

可惜一樣得一件,小家到呢......> <



藍色係沖繩之戀,小小MINT 味,我唔飲MINT味既飲但都覺得OK﹗

橙色係橫濱麗人,應該係橙汁加小小其他果汁,都幾好飲﹗



爐入面既應該係澳洲黑毛和牛、牛肋骨眼同野菜﹗



D野食野飲我地叫左唔夠5分鐘就黎齊,連個烏冬同飯都係,講真咁樣好難唔凍哂﹗

我地唔理個飯同烏冬、食完沙律前菜同埋刺身就燒肉食﹗

傻瓜



不過最令我意外既係呢度通風做得唔好,一入去就成陣燒野味﹗

我地坐果D位連抽油煙機位都無,係中間呢幾張台有﹗



好就就食完,上埋雪糕,好彩佢唔係連雪糕都一次過羅埋黎

是日2個人都揀左綠茶,我覺得幾好味,因為好奶,J 就麻麻地鍾意﹗

我覺得呢餐係OK既,野食都幾多款,每樣小小試下,不過如果要我俾成$200黎食呢D肉我就唔會喇﹗

其實有時團購都好,諗唔到食咩可以多個IDEA~~~~



世貿中心好多羽毛﹗



好快就到聖誕節喇,好令人期待呀﹗

今年會同媽咪、爸爸、J 去韶關,希望一切順利啦﹗



其實唔係太飽見之前個團購CRUMBS 可以用又過去食埋~~~~

TOPING 都幾多款可以揀~~~



$25包一個鬆餅同一個REGULAR YOGURT (2個TOPING)

我揀左藍莓,另外果個脆脆係指定﹗



其實 $25都幾抵,個鬆餅好好味﹗

個YOGURT味道都幾得遂,如果佢同CHERRY ON TOP 我揀呢間﹗

藍莓都新鮮,下次如果再有我都會買多次﹗

之後去左教協睇洗衣機,因為想買過新全自動大眼仔俾媽咪~~~~

原來教協真係平好多﹗

不過唔知揀咩好!!!!????

沒有留言:

張貼留言