2011年11月10日 星期四

Ceci @ 鼎泰豐





自從CECI搬左去天后之後我地就小見左好多﹗

加上佢份工好多時候都要OT,真係都幾難約~~~

因為我星期2, 3 都要開會,於是約左佢星期3晚開完會之後一齊食野﹗



CECI揀左鼎泰豐,我都好耐無食喇﹗

原來小籠包多左咁多款,好得意呀..............

青瓜+蝦唔知係咩味呢??? 黑松露小龍包.....=.=



我地食返原味,其實熱食真係唔錯﹗有湯~~~

我地仲叫左個熏魚,唔知果條係咩魚,味道正常唔係特別出色﹗

仲叫左個排骨炒飯,個排骨都整得幾好﹗



甜品CECI介紹左芋泥~~~

個樣同小龍包差唔多﹗

估唔到味道都OK,幾得意........

我地傾到人地LAST ORDER完先走﹗愉快的晚上

沒有留言:

張貼留言