2011年11月22日 星期二

迷失東京 DAY 6



終於都去到最後一日既行程,其實都無咩特別,只係分別去左秋葉原同上野﹗

每日都經過既SUNSHINE CITY 再見喇﹗



GIFT GATE入面都好多 LITTLE TWIN STAR 野,不過有D香港見到既仲靚,所以我無買呀﹗



每日都經過但係無行過既SEIBU 同 PARCO~~~



搭JR 去秋葉原,經過上野,J 搵LOCKER 放好個大GIP~~~

見到好司機,又睇到前面,好得意~~~



@ 上野﹗



幾經辛苦終於都搵到個LOCKER,因為個GIP比較大,真係好難搵,同埋不停有人想爭.......><

辛苦 J 喇﹗



之後搭多幾個站就到秋葉原,響呢度發生左一段小插曲,就係J 行前面(圖中黑色衫、粉紅色領果個係佢),我影左1張相,佢就唔見左﹗

我見到個牌就自自然然轉左彎,但行極都唔見佢,落左扶手梯都係唔見,之後又上返月台﹗

原來佢直行左去,之後...................當然俾佢話啦﹗不過我真係見唔到佢直行

哈哈﹗不過最後佢地話佢都好驚,唔見左我點算﹗

(因為佢D錢、銀包、PASSPORT所有野都響我個袋﹗)



其實都唔知自己出得岩唔岩,見路就行........

好多呢D動漫、電子產品﹗



其實我地2個都唔係漫畫人,根本上無咩興趣,於是我地就睇下D宅男﹗



而家D漫畫出到好恐怖,勁淫呀.........><



轉個灣係一條行人專用區,不過差唔多食飯,食左先,可惜食完之後呢度唔多夠時間行~~~



其實唔知食咩好,我地只係沿住火車行.......



D野食唔太特別,又無咩人....=.=



當我地煩惱緊之際,見到遠處呢間鋪好多人排,唔理好唔好食等左先﹗



原來呢間餐廳食魚生飯﹗



價錢都幾平,又係時候發表我有限日文,中拖羅飯$100、波波海膽飯 $1500、大拖羅飯 $1500、海鮮大盛 $1500

哈哈﹗爛船都有3根丁~~~



師傅響面前即整﹗



醬油~~



J 揀左海鮮大盛,見到果下真係嚇左一嚇,其實會唔會太多呀﹗大佬



我個波波海膽都有魚生送,又係勁多﹗

波波好好味﹗不過海膽就唔夠新鮮~~~

最後2碗都食唔哂,真係太多﹗



食飽飽又行陣,街隨離有寺廟!!!????



D 女僕好識做,見D 影相即刻整心心



又去返行人專用區﹗



不過條街好長,我地只係 "行" 左一陣就要走喇﹗

我諗下次我地唔會再黎秋葉原喇~~~~



咩事平日呢間GUNDAM CAFE都咁多人!!!???

日本人其實係咪唔洗返工~~



好快就去返上野,又係呢個熟悉既車站﹗

唔洗地圖已經識得行過黎阿美橫丁﹗



又係時候買手信﹗



呢度既野真係幾平,上次黎買左一個紅白藍﹗今次D YEN貴,買左大半個啦﹗



下次黎我諗都會再黎﹗



之後就去返上野站個LOCKER羅野,我諗住去搭JR 去日暮里之後轉返京成線去機場,諗住買飛果陣突然醒起京成線有上野站,於是去INFORMATION 問下,原來個站響附近﹗

我地D行李響站內LOCKER,佢寫左張紙俾我地入閘羅返﹗



原來京成上野站響阿美橫到過多一條馬路,順利買飛、順利上車﹗

$1000 一個人真係好抵呀﹗

3件行李最後成功合體,變成2件~~~



經過個幾鐘之後就到機場喇,香港航空自成一角,唔知係好定唔好,不過就難搵D~~~



之後又係時間食晚飯,我地揀左炸豬扒~~~







J 揀左咖哩﹗機場野食當然無得同出面比﹗



最後架機有小小DELAY,但抵港時間就同SCHEDULE 一樣,可惜我地尾班車開左,要搭機鐵轉的士﹗貴

總結今次日本之旅都幾開心~~

日本一切都正常,好安全、唔知幾時會再去呢!!!!!????


沒有留言:

張貼留言