2011年11月4日 星期五

@ 一風堂





第3次黎,終於都食到喇﹗

不過我地都有小小不滿,宇珊6點去到羅左43號籌,我地其實已經入得,不過我岩岩放工未到﹗

同左佢講會遲小小,佢叫宇珊響門口等等﹗'

但佢去左TOILET一陣,返到黎已經叫到53號~~~

門口個STAFF叫我地重訓排過,81號籌﹗


雖然我明點解佢要過左重新排過,因為唔想D人行開之後鍾意幾時返黎就返黎~~

但我地個CASE 唔係咁~~

好彩我地唔係太肚餓,於是行左一陣,等左大約半個鐘就入去喇﹗



宇珊揀左餃子,用鐵板上都幾特別,不過味道普通,皮係夠薄,可惜入面汁唔夠~~



我地2個都叫左白丸﹗



再加一隻可愛玉子﹗




面係我唔太喜歡既幼面,俾我感覺類似一蘭~~

湯底都OK,不過唔知係咪好多味常,我食完勁口渴~~~



上次響日本加完蒜好味左之後,今次勁加﹗

宇珊好似加左成4-5粒,我就加左2粒~~~



玉子,味道OK,不過我喜歡再熟多小小既~~~~



估唔到成餐最特別同最好味係呢個牛油果+蟹肉+WASHABI 脆條~~~~

佢地個味好夾,成件事都好香好好味﹗

雖然樣子就唔太討好﹗


 



食飽飽就出去行陣喇﹗



估唔到今年HARBOUR CITY個擺設係TOY STORY~~

好大個WOODY呀﹗



好得意呀﹗



點解連聖誕樹都可愛過人........



3眼仔﹗不過唔知點解會見唔到巴斯~~~



SO CUTE 的禮物~~~



ALL ARE TOY STORY~~~



開左幕之後再黎先﹗



不過呢個無人既情景應該好難搵喇﹗

沒有留言:

張貼留言