2011年11月1日 星期二

迷失東京 DAY 5





去到第5日我地PLAN左行轉新宿 + 涉谷

SUNSHINE CITY入面有D特別展銷,仲有人表演............



J 話記得有睇過天DON既介紹,於是早餐就揀左呢個地方﹗

雖然話係早餐,不過已經11點半﹗

我揀左季節限定既松露天婦羅﹗我覺得幾好味~~~




J 又係叫冷面﹗ 呢餐 $1310 YEN~~~




之後就搭JR去先新宿,日本好多呢D女僕﹗酒店對面已經有幾間呢D CAFE~~~



根據點點介紹我第一站去左Lumine EST

呢身打扮真係好潮呀﹗



入面有好多鋪,其實好多野都好靚,好岩睇﹗

價錢有D都唔係好貴﹗下次我都會再去......

我響Earth Music買左件新款外套,係香港既30% OFF~~~


 

第2站ALTA Station,反而呢個商場無咩岩﹗

行行下發現唔夠時間,所以無去第3個商場﹗



見到百果園當然第一時間買D生果食﹗蜜瓜~~



仲見到一大班小朋友抬神橋,佢地有D好細個好得意呀﹗



頂神橋好細,成幾十個細路抬



佢地抬完一人有一件生果,見佢地食得咁開心,我地又買多件菠蘿,好甜好好味呀﹗



新宿既最後一站係太子酒店隔離既100 YEN店~~~

我地經歌舞伎町過去﹗



因為無DETAIL地圖所以亂行一通,行行下我地認得路喇﹗

真係好叻呀﹗

響100 YEN 店勁掃三幾千YEN手信之後就去涉谷﹗



羅住一袋二袋去到涉谷當然第一時間租LOCKER~~~~

雖然佢有好多,不過位置好小小果D都俾人租左..........

最終響商場內街搵到個﹗

109 Junior 改左名做109 Men,亦係唯一一個地方我地見多D賣男仔野﹗



亂行一通之下,我地見到又有D日本既祭典,佢地拖住D花車又跳舞又打鼓,都幾熱鬧~~~

雖然唔知係做咩,不過都會想睇下﹗

原來無年9月池袋都會有幾個池袋祭,不過我最想係去花火大會~~~



佢地既服裝好特別,又係大人同小朋友一齊~~~~



不過佢地真係好大聲,響好遠都知道佢地黎緊﹗



開始肚餓喇,叫左個KEBAB,都幾好味﹗



又SHOPPING @ 109﹗我覺得呢個紙袋好靚﹗

入面係一件背心+一條鏈﹗



唔知食咩好,見到有幢大廈全幢食野﹗

最後J 同我揀左呢間﹗季作居酒屋~~~

一入到去坐BAR台,未ORDER野食已經有一碟蒸蛋.........



BAR 台前面就係廚房,野食出出入入............




餐牌係日文,其實除左雞字之外都無咩邊個睇得明﹗

揚物 = 炸

好彩有侍應識國語,不至於叫完都唔知自己叫咩﹗



餐廳規定每人一杯,我叫左水果酒,J叫左杯梅酒﹗

唔好酒既我地當然覺得麻麻~~~



串燒盛 = 雞肝、心、腎、軟骨、皮~~~~

味道都OK﹗不過我真係接受唔到肝...........><



肥仔~~~




呢個似似地燜牛腩,不過味道麻麻~~~



呢個已經唔記得係鐵板咩肉,好似係雞,不過係唔好食嫁﹗

同埋個樣都怪怪地~~~




其實佢有好多串燒都好平 $79 YEN,我地叫左個燒茄子,不過都係唔好味﹗




結帳發現我地呢餐食左好似無食既晚餐要 $4487 YEN, 我想係唔明點解一串串燒 $79 YEN,我地點可以食到 $4400 YEN...........=.=



繼續涉谷之行,見到有貼紙相又影~~~~



呢張有全身﹗LIKE~~~



係時候又同涉谷講88喇﹗我一定會再黎﹗




去LOCKER 羅返D野,大部分都開左,證明呢個生意係有得做﹗



街頭表演@池袋




LAST一晚要轉酒店,其實新酒店響隔離街,拖住個GIP 行一陣就到~~~~

戰利品 @ HOTEL WING INTERNATIONAL



呢間細D,不過住一晚都OK,但係下次應該唔會轉喇,因為J 原來仲係會唔習慣﹗

佢應該仲係因為上海單野而驚驚~~~~



因為未飽所以又去無敵家宵夜﹗

點解11點幾仲有人排........=.=



應該係呢個TRIP最後一次無敵家喇﹗




2個人叫左同一款,係因為個玉子~~~



飽到呢﹗

我地果幾日真係肥左,我肥左成5磅~~~



傻佬@ HOTEL WING INTERNATIONAL



好愛呢個TRIP影既2張貼紙相,日本D機真係好新﹗同埋平香港好多﹗


 


LIKE~~




右邊張全身好得意﹗

其實去日本影婚紗相都唔錯WO~~~~

沒有留言:

張貼留言