2011年11月7日 星期一

秋高氣爽單車樂





都好耐無去踩單車喇,見之前幾日天氣咁好﹗

又開始涼,心痕痕好想去踩單車~~~

是日有EUGENE、蘇菲、J & C...........



因為 J 懶訓,原本想 12點開始,點知最後都係成2點先開始到..........

今次仲要去左好遠羅車﹗



因為個袋太大,放唔到響個籃,要麻煩J 幫我袋住﹗

搞到佢勁樣衰~~~

不過佢本身呢個造型都幾......................



唔知點解今次踩得好快,比之前踩得快好多,好彩停低有靚仔睇下..........

好大隻呀﹗



又咁岩睇到賽艇﹗



第2次停低已經到左海邊﹗

好大支水呀﹗2個人飲唔哂﹗



Eugene 好誇張,大汗到好似游水咁﹗佢話其實佢係參加3項鐵人﹗

之後響科學園TEA左一TEA,真正抖左一陣﹗又出發...........



呢個季節估唔到都幾多花、草睇﹗

仲一大片好靚呀﹗



細個屋企附近好多呢D草 - 媽咪話係狗尾草,唔知真定假~~~

是日真係好大風.............=.=



佢地D種子隨風飄,好似蒲公英﹗



原本諗住踩到科學園入小小就算﹗

點知佢2個見到個堤壩就一直踩到果度先肯返轉頭~~~

果度好多貓貓,一眼望過去已經有成10隻﹗好誇張呀﹗




上次黎應該介未有呢個地方﹗最估唔到係呢D咁黑既水居然有人游﹗

希望唔會游游下臭死左啦﹗



仲有好多叔叔釣魚,真係有魚..................

靚人靚景,如果換左藍天一定好正﹗



不過唔緊要,可能過多2個星期又會再黎~~~







 以前我都有自己一架單車,不過被人偷左,之後就無再買喇,我真係好ENJOY 踩單車果種自由自在﹗正~~~



我想試下龍友既影相角度,可惜﹗我要換相機喇﹗




影自蘇菲﹗ (如果佢地2個失平衡我就大件事喇﹗)




影自J




一邊踩一邊影左呢張相﹗D 街燈好得意﹗心型



幾經辛苦終於都返到去喇,中途EUGENE炒車﹗希望佢快D好返啦﹗



開心的一天



之後就趕返屋企食蟹,J 個客平賣左幾隻大閘蟹俾我地﹗

$32隻﹗雖然唔係好大隻,但估唔到又幾好味﹗好鮮~~~

媽咪原來第一次蒸蟹,佢唔知要用紫蘇葉,所以無買到,我地加左龍井,估唔到個味又幾夾WO~~~



媽咪食左半隻,細佬 2.5隻



J 2.5 隻,我1.5隻﹗厲害厲害~~~



都幾多膏嫁,食食下,都搞左成2個鐘﹗




最後細佬介買左個蛋糕﹗是日真係好滿足呀﹗

沒有留言:

張貼留言