2011年10月30日 星期日

那些年,我們一起追的女孩 (You Are the Apple of My Eye)



我係女校出身,J係男校出身﹗對於戲入面好多情懷、回憶可以話小之又小﹗

感動、共嗚其實並唔多﹗可能太多人話好睇,我地期望太高,隨後發現套戲並唔係想像中好睇,感覺都有小小失望﹗



我都有回憶自己的那些年,其實中小學都是一名"傻瓜"

一個聽老師的話、不遲到、用功讀書但成績只是中規中矩的乖學生﹗

我運動不行、朗誦不行、參加過口風琴但半途而費~~~

其實我對很多活動也沒太大興趣,也許因為家庭背景,媽咪同爸爸努力工作,根本沒有時間了解、發掘我們的興趣﹗

而我只想快快放學,做好功課,落樓下玩~~~~

好似太浪費青春喇..........=.=



如果要搵我心入面的柯景騰,我想一定是那位跟我由細一齊長大既好鄰居哥哥﹗

我地一齊返學放學、一齊搭校車、佢最愛整我,每次佢都會送我返屋企,我地每次都會經過那條行仔~~~

其實我係喜歡佢既,唔知道佢喜唔喜歡我呢!!!!???

細細個常幻想將來要嫁俾佢,過著幸福既生活﹗

哈哈﹗不過大家已經長大,佢成為醫生,娶了第2個喇﹗

可能已經變成了大肥佬,對於我,佢只係一段美好既回憶~~~



現在的我是一個完全不浪漫、喜歡就喜歡、不喜歡就不喜歡~~~~

不再享受那曖昧的感覺﹗

我想我真的老了~~~


不知道佢地一齊係咪真係會得到幸福!!!???

事物美好既一面永遠都係存在幻想之間﹗

2 則留言:

  1. "現在的我是一個完全不浪漫、喜歡就喜歡、不喜歡就不喜歡~~~~

    不再享受那曖昧的感覺﹗

    我想我真的老了~~~"

    me too! 但曖昧的感覺有時都幾耐人尋味 ^^
    [版主回覆11/13/2011 01:27:42]我而家反而好享受穩定既果個安全感!

    回覆刪除
  2. 我都覺得無人地講嘅咁好睇.........
    [版主回覆11/15/2011 18:40:27]期望越大失望越大

    回覆刪除