2011年10月11日 星期二

迷失東京 DAY 4 - 台場

終於都黎到呢個想黎幾年既地方﹗

第一站AQUA CITY~~




入去行左一陣,J 見都係同出面類似既商場就話想去第2度喇﹗



因為唔肚餓,連5樓個拉面館都無去﹗



第2站富士電視台



知道佢有D樓層係免費有D就要俾錢,睇完個DIRECTORY都唔知即係點...........

不過我地估有人看住果D門口就係要收錢﹗

一上就上左7樓個平台﹗



果度可以望到我地一陣會去既魔天輪~~~

望落行過去都唔係好遠,不過咁支力都係搭車啦﹗

之後入左個類似小賣店既地方行左一陣,買左支水就落去3樓參觀﹗



呢層有好多CARTOON / 日劇既展覽品﹗

有D真係整得幾靚﹗細佬鍾意既海賊王~~~



不過有D真係唔知佢係咩.....=.=



粉紅色車車~~



小丸子呀﹗

入面仲有得睇D人錄影節目,都幾得意﹗



好快就行完電視台,因為J話過完魔天輪就會直接去東京鐵塔,所以我地去返碼頭果邊影左小小相﹗

轉乘海鷗號由台場站去清海站﹗估唔到咁近都成 $240 YEN,搭車真係好貴呀﹗



無人駕駛可以坐車頭扮司機﹗^ ^



越黎越近喇﹗YEAH~~~~



呢張相真係影得唔錯﹗



一出清海站就係一個SHOPPING MALL~~

我地行左OUTLET果邊﹗不過就無咩睇岩﹗



KIDDYLAND入面都幾多LALA 野,不過D SCHEDULE 好似香港既仲靚所以無買﹗



商場噴水池,真係好似澳門威尼斯人~~~




之後見餓餓地就先食個快餐 @ FIRST KITCHET,順便等日落呀﹗

估唔到都幾好味﹗個包包好軟,炸雞都好味﹗呢個餐 $870 YEN

食到3次M 記喇﹗



我地揀左水晶車箱﹗其實搭一次都好貴,$900 YEN 轉10 分鐘﹗

不過我真係好鍾意搭魔天輪嫁﹗



其實我好驚J 上唔到黎,之後我要一個人響上面﹗OMG~~~~



其實我畏高,真係又要驚又要玩﹗




慢慢越升越高﹗



日落晚霞真係好靚呀﹗



我既左手邊可以望到東京鐵塔、電視台、彩虹橋﹗




唔知呢度係咩黎呢!!!????



我前面就係橫濱,點解我會知??

因為我地望到橫濱個魔天輪﹗



中間果個圈呀﹗

J話佢都佩服我觀察力咁強﹗



全透明水晶車廂~~~



平時我都會影下相,不過今次真係驚到小小連MOVE都唔敢﹗

我真係越黎越細膽﹗



終於都差唔多到地面﹗影返張合照先﹗



如果你問值唔值 $900 YEN,我可以話唔值,不過搭到果種開心就係無價﹗

旅行最緊要開心﹗



好想影佢全貌,不過真係做唔到﹗



不過搭一次陪LU~~~~

下次去到一個新國家會再搭﹗我最想係去搭LONDON EYE~~~~



不成功的全貌﹗

下一站: 東京鐵塔﹗

沒有留言:

張貼留言