2011年10月23日 星期日

今日一小步,是明天一大步的好開始!





某個星期六傾左好耐計之後我地決定開一個聯名戶口﹗

其實J 一向都有儲,仲儲得唔錯~~

呢個戶口主要係幫我儲既,佢同我夾埋每個月會放一萬蚊落去~~~

其實果日都好趕,仲阻住人收工,太唔好意思﹗

不過開左我又好開心,今日一小步,是明天一大步的好開始!

之後我地就去掃街、買飛睇戲、唱K、食飯..........

食左好耐無食,加左好多價既小丸子﹗仍然好味﹗

仲有J 最愛阿肥 - 墨魚、生腸﹗雖然我唔鍾意內臟,不過佢真係整得幾好味~~




之後就去左富運NEWAY~~~

呢間應該唱得最耐,我地2點半入去,佢話唱到5點,點知唱到6點都未CUT﹗



每次我都好鍾意佢唱 " I LOVE U" 真係LUM 嫁~~

不過2個人唱就會有小小辛苦﹗我地去到6點都頂唔住走人喇﹗



出到門口見到PS3,有2個小朋友掛住打機,打完仲要話 " D畫面真係好靚呀﹗"

其實我都想買部PS3 / Wii 俾佢,不過又唔想佢打太多機﹗




因為諗唔到食咩,所以又去家樂地庫大食瀛,今次試左大阪王將餃子~~~

2個人叫左一個SET + 一個餃子﹗

唔好睇小呢個SET,一個湯、一個面、一個炒飯、一個沙律仲有6粒餃子~~~

一個女仔一定食唔哂﹗



另加既餃子,其實味道都可以接受,因為佢真係好平﹗

不過都係果句唔會再有下次~~

或者下次只係食餃子﹗

我唔係睇左那些年,而係<< 3 IDOITS>>

估唔到又真係幾好睇﹗

1 則留言:

  1. good!!!
    我同老公都未有聯名戶口呀><
    [版主回覆10/25/2011 16:33:04]佢都係想幫我認認真真咁儲錢先開﹗哈哈.............

    回覆刪除