2011年10月29日 星期六

杭州酒家





星期六細佬生日,加上我地2個呢2個月響股票市場上面賺左小小錢﹗

於是星期五放工就一家人去左食杭州酒家~~~



因為爸爸想食乾炒牛河,所以叫左個蔥爆牛肉﹗

牛肉有牛味,都幾軟滑,好味﹗

寧式鱔絲 都幾多鱔,個汁加埋D飯真係幾唔錯﹗



三鮮魚圓 有菜、火腿、蛋加肉圓,肉圓整得好特別呀﹗軟棉棉好似棉花糖,我地覺得係魚肉加豆腐但唔知點解口感咁得意﹗

腐皮黃魚卷 真係好有心機,黃魚拆肉整入腐皮,好香口,佢個醋都好好味﹗

杭州炒飯 無咩特別,但都好味﹗





東波肉 : 我無成舊食,食左小小肉絲,唔係太特別,不過佢D包包真係幾好,軟熟..........唔值 $105.......

火瞳鴨煲呢個聞落好大陣鴨味,我仲諗大件事一定唔好飲,點知飲落又好好WO~~~~

爸爸都飲左2碗~~~~


到底係細佬手震定係我部機就黎唔得!!!!????



呢餐飯食左 $12XX,小貴,不過野食都幾有心機,下次會再黎﹗

希望細佬越搵越多,開開心心,健健康康﹗

其實我真係好愛我屋企人~~~~

沒有留言:

張貼留言