2011年10月8日 星期六

蟹。蟹

轉左新BLOG都一排,覺得佢整相方便左,不過好多時整完有部分SHOW唔到,又要再UP過﹗

呢樣要改善喇﹗

而用ITOUCH 都可以打BLOG真係幾方便﹗

不過唔可以加相就即係無咩用~~~

FB 都係通常有圖再加小小字﹗

成篇BLOG得字好悶JEI~~~

好講返星期五晚同J 2個人煮蟹既情況先﹗

我去完個COCKTAIL 已經8點﹗返到去J 話佢唔識點整暈果2隻蟹....=.=

其實我都唔識﹗我諗住大大力用刀整暈佢( 都幾殘忍,可能到我做煮婦會轉食JAI~~)


一邊係肉蟹一邊係膏蟹

不過我都唔係好識分﹗連買果個都唔知邊隻打邊隻~~~



佢地真係好生猛呀﹗腳FING FING~~




之後多得J同事打救,佢叫我地用熱水整死佢地先﹗

反轉佢慢慢倒D熱水﹗



可能我地倒得太多熱水,其中一隻D腳自動脫落..........=.=

洗蟹原來好多學問,一排排個肺同埋個身中間果度有舊野唔食得~~

不過好奇怪我地洗極都仲係會有D黑黑地既水........=.=



膏蟹就倒轉個蓋蒸15分鐘,不過可能我地大火,所以10分鐘都好似OK~~



明顯地肉蟹小膏好多,D色係黃黃地﹗



肉蟹整薑蔥,不過可能我地炒得唔夠~~

唔夠香口﹗




制成品﹗

D膏多到嚇死人呀﹗



 
但我愛薑蔥多小小﹗可能因為香口D~~~

最後我地差唔多10:30先開飯﹗

哈哈﹗真係唔好睇小整蟹既時間同心機~~~

下次應該可以快手小小﹗

不過我地2個慢慢嘆,都食到成12:30﹗CRAZY~~

次日活動: 迪迪尼黑色世界 (我同J第一年去JA﹗)

 

沒有留言:

張貼留言