2011年10月9日 星期日

第一年: 迪迪尼黑色世界 (上)

 



OP Halloween 已經連續去左2年,今年想試下新野﹗於是去左DISNEY~~

POLLY有個全年證可以7折帶多4個朋友﹗

組合又係J & C、阿輝同POLLY~~



夜場4點半先開始,我地12點半就出門口,因為會先去深井食燒鵝~~~

好鍾意自己呢一身打扮呀﹗哈哈...........



是日天氣好好,好舒服﹗

搭小巴轉地鐵再轉小巴終於都到深井﹗

半隻燒鵝,不過今次呢隻肥左D,下次要叫佢俾隻瘦D既﹗



除左主角鵝之外仲有藕餅﹗

呢個如果唔睇個名以為係粉餅~~



蒸吊桶﹗

D粉絲好味呀﹗我食左2碗﹗




最後仲有潮洲豆腐﹗完全無味不過真係外脆內滑﹗都唔知話佢好唔好味﹗

食飽飽又搭返小巴轉返地鐵去迪迪尼﹗不過咁真係好唔順路﹗



POLLY話佢今日唔想上鏡..........哈哈﹗



呢架車真係好靚﹗載我地去FANTASY LAND~~



次次去到門口想影個水池都好多人﹗

今日都唔例外﹗



差不多日落喇﹗香港2個樂園我都鍾意﹗今年我已經第2次去DISNEY喇~~~




抽籤方式一人一張飛,我果張係TINKER BELL~~~YEAH~~




J 果張係J MOUSE~~~


寄存完行李之後一入門口好多南瓜﹗

一人有一個眼罩同一張遊戲CARD~~~



LIKE~~




大街有好多HALLOWEEN既裝飾~~



行入去又見到城堡喇﹗



我地第一目標就係先去鬼屋﹗左手上果個係上次響TOKYO DISNEY買既MINI 耳仔﹗



DISNEY 得2間鬼屋,估唔到咁小人,排左15分鐘就入到去喇﹗

成間鬼屋既氣氛都係咁.............陰.............沉...................



呢間係今年主題鬼屋無頭騎士,哈哈﹗好多野都無左個頭~~

J 佢地話DISNEY既鬼屋氣氛好過OP,不過唔知點解我完全唔驚,反而覺得佢地整得好靚﹗



可能因為DISNEY唔會一次過成堆人入去﹗不過講到創意都係OP 多小小,一人一個官材都諗到...........=.=



我地TOTAL 玩左2次﹗哈哈.........



點解阿J笑到咁!!???因為阿輝影果時一手捉住人地把刀,個海盜用有味笑話警告佢~~~



J真係最佳男主角,做咩都咁入戲﹗有時都頂佢唔住~~~



之後第2間鬼屋﹗

阿輝原來得102CM岩岩夠高入去JA~~~~



POLLY話呢間鬼屋年年都有,我地又玩左2次﹗不過2次既經驗都唔好﹗

第一次入去前面既人行得太慢,後面既人行得太快﹗OH~~~



第2次簡直用恐怖黎形容,唔係因為D鬼﹗

而係因為同我地一齊玩果4個女仔,CRAZY﹗

佢地玩左6次,知道哂咩地方有鬼,佢地每去到一個地方就講D鬼既對白~~

其實已經搞到D鬼無"引",我地仲慘,根本上全程聽住佢地笑﹗

我忍唔住話佢地煩﹗其實佢地入去係想做咩!!!????



之後再周圍行下~~

城堡前地既花圃變左 "亂葬崗"



影左D靚相﹗



終於日落﹗

 



城堡亮燈﹗



我原本都好想坐,不過響佢隔離排隊影相,排左半個鐘..........=.=

估唔到影相係排得最耐﹗

不過感覺是日唔多人,GOOD~~

下一篇講下入夜之後係點啦﹗

沒有留言:

張貼留言