2011年10月10日 星期一

迷失東京 DAY 4 - 遊船河

我知好多人都會話,其實去完築地直接搭都營大江戶線可以去到汐留轉無人駕駛海鷗號去台場會方便D﹗

點解我又要上返上邊再落去台場~~~

其實係因為我想響淺草搭果架千年女皇船﹗

一出雷門轉左手邊直行就會見到淺草橋,過一條馬路就會搵到船公司﹗

 



買飛果時我都覺得有小小奇怪,因為佢有分不同價錢﹗

職員問我地想去邊,我地話台場,之後佢話而家有船問我地上唔上﹗

J 心急性格即上..........

我地仲好開心咁響上船前留SIN影﹗



上到去先知唔係我想搭果架船.............=.=

呢條真係無咩特別~~

因為我地呢條船會停2個中途站,於是我地諗住睇下有無可能響中途站果邊轉返想搭果條﹗



上面迫滿人,我地坐左樓下有冷氣.........



其實都幾舒服,不過服務員全程日文,我地真係一頭霧水﹗



2岸景色都係高樓大廈,都唔知自己響邊.........

望望下原來我地會經過築地﹗



中途站一: 濱離宮

呢度係自己一個島,唔知係咪日本皇宮D朋友??? 望落就似公園﹗

因為怕無船走,於是我地留響船上面,好快又去第2站: 日之出棧橋



日之出棧橋係其中一個碼頭,我地要轉船,所以順便問返我想搭果條船幾時會有﹗



一落船原來已經望到台場﹗見唔見到電視台呀!!???




彩虹橋好長呀~~



岩岩搭果條船﹗



細問之下先知道原來我想搭果條船係直接由淺草去台場,唔會停中途站﹗

班次如上,係2-3個鐘一班﹗

頭先我地去到碼頭時間係13:40,即係如果想搭要等到15:20....=.=

我知道旅遊書都無呢D資料﹗下次,下次我一定會搭到嫁﹗哈哈...............

我地咁樣轉船,價錢仲平過直航 $300 YEN左右,可以搭2種船都係唔錯既體驗呀﹗



第2條船﹗



J問如果佢唔上黎會點WO~~~

佢D銀包,PASSPORT 都響我個袋,唔知佢會點喇﹗



今次見船程短,上左甲板﹗

去旅行都掛住間CAFE﹗真係.............



好好陽光 + 海風﹗舒服到呢................



經過彩虹橋橋底﹗



響正AQUA CITY同電視台前落船,唔會唔識路啦﹗



唔知仲會唔會有機會黎台場﹗因為我地覺得唔太多野睇﹗




我想搭既係中間果條船﹗定員 160

不過最後搭左既應該係定員550 同定員320﹗哈哈...

深深體會到盲中中去旅行既真義﹗

沒有留言:

張貼留言