2011年10月26日 星期三

@ 18 Grams


都唔知幾耐無咁齊人,蘇菲揀左家樂地庫既18 Grams﹗




UPDATE 下 Iwin 婚禮、Sammi 轉工、Shirley考試、蘇菲中醫.............好快就10點喇﹗



揀呢間餐廳係因為呢個 Beneditct ($68)﹗

半生熟蛋+芝士+火腿+香草,不過真係OK好味~~~

估唔到個包包又幾軟,個蛋黃好流呀﹗不過唔值 $ 68﹗




呢個3文魚就差D喇﹗個包好硬煙3文魚亦都唔唔出色﹗無下次﹗



加個白汁意粉,都係麻麻﹗



之後再一人叫一杯野飲,我叫左CRANBERRY JUICY~~

Iwin 咖啡~~


 

 

呢排我諗返好多我地之間既野,我諗自己有咩唔同左,對佢地仲係咪好似以前咁...............

我記得以前好多時都係我主動去約大家出黎,次次都想齊人﹗

直到漸漸發現大家好似好忙,好多時約極都就唔到日子﹗

約完我諗食咩,諗完又可能有人覺得唔好﹗

我記得有一次我真係有小小嬲,之後仲提議以後邊個生日邊個諗食咩~~~

我唔係想計較任何野,但真係好希望大家都有付出﹗

可能就係咁,令到我地既關係疏離左,我唔係因為有男朋友而唔理你地﹗絕對唔會﹗

希望Shirley以後唔好再咁講,我真係會唔開心~~~

亦希望經過尋日所有唔開心既野都會過去﹗

沒有留言:

張貼留言