2011年10月19日 星期三

味吉拉麵館 + 團購Ocio Waffle

都唔知幾耐無去旺角喇~~~~

原來嘉樂地庫裝修左﹗

於是同宇珊落去試下............

 



入面有幾間野食,有MOU MOU CLUB(日式邊爐)、豚組(炸豬扒)、大阪王將(餃子)、18 GRAMS (ALL DAY BREAKFAST) 仲有就係味吉 (拉面)

我地揀左味吉,不過食評就好壞差半﹗

我揀左博多豬骨瘦叉燒+豬軟骨拉面﹗

好多人話佢D叉燒肥,我地揀左瘦叉,所以都OK~~



宇珊揀左博多豬骨腩肉叉燒拉面﹗

腩肉都幾入味,不過就小小肥﹗



個碗就好大,面既份量唔算好多﹗岩岩好夠飽﹗



因為上次響日本加完生蒜之後覺得好味左,今次呢間都有,所以都有加,不過就無咩分別﹗




再叫多一碟餃子,個皮都幾薄,不過入面無咩汁﹗

下次未必會再食﹗




之後行左一陣街,就過去食我買左幾個月既團購﹗

仲有一日就過期喇﹗之前諗住應該會去開旺角~~好快試到﹗

點知到過期前一日先用.........=.=

下次都係咪搞,搵返D  銅鑼灣最穩陣﹗



我個團購包一杯乳酪、一個WAFFLE 同一個雪糕﹗ TOTAL: $26~~

睇落都幾抵﹗

個WAFFLE都幾好味,新鮮整,脆脆地、上面加左OREO 碎同埋朱古力醬﹗

切左一件件都幾方便~~~

原價 $26,個雪糕加 $1﹗如果加埋野飲就要 $36,即係平左$10~~



但你睇下杯SO CALL 乳酪﹗

無LALA 分左2層,仲要咁分明~~~

飲左一啖就放棄左LU~~~

呢間野D人做野好馬FU,算啦﹗一定無下次﹗

呢次團購係失敗既~~~

沒有留言:

張貼留言