2011年10月2日 星期日

國慶深圳一日遊


約左阿輝佢地1點大圍等,估唔到今次都幾準時........

由大圍上去半個鐘左右,過埋關,就去搵食﹗

第一站: 國貿



估唔到無上黎差唔多半年,會開左咁多條線﹗深圳發展真係一日千里~~~

不過我地都係搭返最主要果條綠色線﹗



出左金光華商場,見到吉之島落地庫就到我地午餐既地方 - 阿春米線~~~

佢有唔同SET,分別在於個冷盤~~



黎到既時候都幾驚喜,佢係一個好熱既石鍋,即刻將D料放入去﹗

職員示範~~~



原來係先放外圍佩料,再放呢一碟碟既~~~



我既制成品﹗

估唔到又幾好味﹗不過都係有中國野食既通病 - 太油~~~


 

套餐仲包一杯野飲,勁大支呀﹗橙味~~~



我揀腐皮、J 同輝揀海帶,POLLY 揀左麻辣青瓜

我果個最好味﹗其他唔係太醱就係太鹹﹗




食完野行左一陣超市就過去飲咖啡﹗

而家深圳COFFEE SHOP 好 HIGH TECH~~~

叫完野食有個BELL~~



有野食會閃﹗



我唔飲COFFEE,叫左個CAKE﹗唔好味﹗

始終呢D野都係無香港好﹗



不過就咁睇個環境都真係幾唔錯~~~

第2站 老街 - 東門﹗我地其實都係咩野想買﹗陪J 佢地帶左D波物~~~

行左一陣,大家都同意食個早飯﹗

於是行左去我地揀既六千館﹗




估唔到6點半已經好多人,我地等左差唔多半個鐘﹗

不過好搞笑,佢有提供玩具俾我地消磨時間,最後一盤都未玩完就到LU~~~

唔齊既波子棋~~~



大閘蟹當做喇﹗遲D J話想自己蒸﹗



努力睇緊食咩好﹗



呢度服務都唔錯,阿輝叫左1件東波肉,有人幫我地分~~~~



不過真係好肥呀﹗白色=唔入味﹗

我試左肉果部分﹗點左汁都OK~~



呢碟個樣好ok,不過食落好恐怖~~~

佢面係炸藕片,味道好似薯片,不過入面D蕉係凍既,同埋唔係太熟,應該係青蕉..............=.=

因為名輝同POLLY既問責制,最後佢地猜包剪X,輸就要食~~~



開心薯餅都麻麻,唔太脆﹗



主角出場,豬骨煲~~~

個底已經有粟米、蘿蔔、豬骨﹗樣樣都好入味,好好味﹗



試飲豬骨髓~~

倒小小湯入去,WOW~~~



好好味呀﹗



32元一碟既肥牛,都好味呀﹗應該係因為個湯底~~

仲叫左姑、蝦丸、豬肉丸、豆苗、雲吞..............



估唔到我地真係可以清哂﹗




一睇就知阿輝輸左..............苦惱中.............



哈哈﹗真係幾慘嫁,我都食左一件...=.=



J輸左都食左一件,TOTAL 食左3件﹗

食完就搭的士去黃崗口岸,因為果邊有套票 HKD$140,包90分鐘按摩~~~



真係估唔到呢度以前係邪骨,因為真係裝修得唔錯,又好大﹗




一入到去換衫果度已經有一個水池,估唔到樓上仲有泳池~~~

下次我地諗住日頭上去,響泳池玩下,之後按下摩,食下野~~~



上到休息室,嘩﹗好大呀﹗

分A B C D 區,我地揀左C區睇大電視睇波,氣氛好好呀﹗

佢仲有生果,汽水任飲飲食﹗

仲有得上網、DOO波,我地玩左一個鐘﹗哈哈.....

2個人一隊,好彩J 叻叻,贏左2局,輸左1次﹗



之後上房按摩喇,估唔到張床咁大,下次真係可以響度過夜﹗

今次個技師都幾好,好舒服,同埋我同佢好好傾呀,最後我忍唔住俾 $50 TIPS~~~



SO FAR呢間服務都好滿意,一定有下次﹗

1 則留言:

  1. 個豬骨髓好正喎﹗

    另外,轉Yahoo新版後有無唔見啲網誌﹖轉之前是否需要backup﹖
    [版主回覆10/09/2011 13:49:27]我無特登睇返丫!所以唔知有無唔見!我唔識bk up 丫!順其自然渣!

    回覆刪除