2011年10月23日 星期日

作死不離3兄弟 (3 Idiots)



呢套片真係好長呀,差唔多3個鐘,不過果3個鐘又過得好快﹗

故事其實好簡單,3個兄弟互相支持、一齊追尋理想、人生價值.................



唔知你認唔認同讀書時既朋友總係比較單純、傾得埋﹗對比做野之後複雜既社會、複雜既人事都令人好難認識到知心好友﹗

戲入面都有好多感動位,雖然FARHAN, RANCHO, RAJU 俾校長一次又一次咁分化~~

但到最後佢地都知道對方既重要性,一次又一次咁一齊面對所有困難﹗



唔知你有無經歷過?? 俾人分化,原來只要係好朋友、真心對待,無論發生咩事都可以一齊過度~~

不要問只要信﹗




開頭都幾多唱歌跳舞,感覺到印度人呢個民族都幾熱情奔放~~~

我最最鍾意就係戲入面講到要搵一份自己喜愛既職業,只要係鍾意就一定會做得好﹗

雖然呢件事唔容易,不過佢個MSG 我諗大部份人收到哂~~

我第一句同J 講既就係將來我地都要俾D仔女試,唔好將我地既思想夾硬灌輸俾佢地~~~

每個人都有佢應該行既路﹗



好朋友可以日見夜見、日傾夜傾,我諗只係可能停留響求學階段﹗

以前返到屋企第一件事就係傾電話,傾到食飯、一邊睇電視一邊傾、差在沖涼水聲太大傾唔到﹗

傾到唔願訓、傾到3更半夜﹗

但其實無咩野講,但都想傾住電話~~~

不過返左工之後就連打個電話既動力都減小左,無咩特別事都唔想打搞到佢地﹗

但係心底裡你係知道大家係好朋友、珍面重之既好朋友...........


最後都算係一個好好既結局呀﹗

人快樂與否在於你滿唔滿足,我希望自己每一日都知足常樂~~

所有煩惱事都走哂﹗

沒有留言:

張貼留言