2011年10月9日 星期日

第一年: 迪迪尼黑色世界 (下)





影完相已經成個天黑哂﹗



7:15 有個NIGHT PARADE既PRE SHOW~~~

就係無頭騎士巡遊~~~

阿輝可能都想做無頭騎士.....



估唔到係用真馬,雖然佢好快就經過,不過都幾得意~~~

最搞笑係後面有STAFF推住木桶,應該係方便執便便.........



主題花車﹗JACK JACK~~~

我記得上次去東京DISNEY 夜晚個PARADE 唔係咁嫁.............



哈哈﹗佢望鏡頭~~



花車NO. 2

無咩特別~~



NO. 3: SNOW WHITE~~



NO 4: ALICE IN WOUNDERLAND??



NO 5: ZOMBIE



NO 6: 唔知係咩﹗



NO 7: 最鍾意呢架﹗哈哈...............



佢地個表情好搞笑~~~~

呢個PARADE 講真麻麻﹗

 



見自己帶左個MINI 耳仔,當然揀同MINI影相﹗



排左咁耐當然一人影一張再2個人影,最後4個人一齊﹗



不過我覺得呢個HALLOWEEN特別版都無咩特別﹗



因為相機個鏡頭,搞到用閃光燈右下角有個黑影~~~



CHIP&DALE



呢個唔知係影咩CARTOON呢???



睇完PARADE之後阿輝話想去幸會STICH~~

J 第一次睇JA~~~



我應該第4次睇﹗因為其實都有小小悶,不過估唔到佢話幾得意﹗



不過都岩小朋友睇既~~~~



SPACE MOUNTAIN SPECIAL~~~



成個樂園J 應該只係未玩過AUTOPIA﹗

同D細路爭野玩﹗



有 DJ黎做下SHOW~~~



仲有DANCE SHOW~~~



巴斯@NIGHT~~



見無咩人又玩左一轉太空飛船﹗



其實預先安排好坐邊條船成個過程都會順利D~~

我地執到部相機,交俾職員,佢地以為我地想影相,搞左幾分鐘﹗




最後我地都影左相﹗



其實只係上上落落,點解呢個小朋友都可以咁投入!!!???



下次黎希望TOY STORY果邊已經開始~~~



自己ART JAMING~~~



之後返返去大街果邊影下鬼﹗



不過感覺呢邊D鬼同OP好唔同﹗



佢地唔會嚇人,我試過幾次問佢地可唔可以影相,佢地都走左唔理人..........=.=



同埋呢邊既鬼得好小﹗



問號去左做PART TIME???



再行下SHOP~~



靚呀﹗



阿輝都唔執輸﹗



其實呢種天氣夜晚黎下都幾舒服﹗



DISNEY D T-SHIRT 都真係幾靚~~~



好多JACK既野呀﹗

哈哈.............



魔鬼~~~



又玩呢D無聊野﹗



情侶???



阿輝X JACK~~





3眼仔風扇﹗唔知係咪新野,下年夏天買先﹗



姣呀~~~



咁又玩左成半個鐘﹗



個城堡會唔會太靚﹗



係時候睇煙花﹗

嘩﹗前面多人到呢!!!!????



明明睇過7次但係都仲係覺得好靚~~~



第一時間去左玩SPACE MOUNTAIN~~

我個樣一定好驚嚇,好彩呢個DESIGN岩岩打左格仔




入面加多左DHALLOWEEN既元素,不過我都係鍾意之前多小小~~~



小飛象@ NIGHT~~~



之後同J去左睇3D,哈哈﹗每次都睇,有試過連睇2次﹗



之後又去返森林果邊﹗第2個有鬼既地方﹗

 



呢張好好笑,J 響後面引到圍觀既人笑哂,點知隻鬼突然閃左,阿輝又係好好笑~~~



蛇蛇~~~




雙面人 正面﹗



雙面人,後面﹗



佢地2個真係好無聊呀﹗

 



我地同佢一齊坐﹗




佢地扮雕像,不過俾人發現~~~



多次2間鬼屋,已經11點喇﹗係時候走喇﹗

隻鬼響城堡前面......=.=



其實做佢地都幾開心,影下相﹗行下﹗同D人玩下﹗



跳下舞﹗




呢張相好鬼異﹗



J MOUSE~~~




去返旺角先食野 @ 笑笑﹗

我個拉面﹗麻麻~~~



燒餅、帶子、玉子.............



J 蟹面﹗

開心的一天﹗^ ^

沒有留言:

張貼留言