2011年10月1日 星期六

唱KK @ CEO


印象中呢個組合去唱K應該都係第一次﹗

之前應該同過阿輝唱K,不過同POLLY都係第一次~~



放左工就過去CEO,是日只係可以唱3個鐘﹗

又食野又唱K真係唔多夠時間~~



估唔到呢間CEO咁多野食,好想記低,下次會再黎﹗

甜品: 蛋糕 / 朱古力FOUNTAIN / 曲奇 / PANCAKE / 花茶



熱食區多人到呢~~~~



沙律SSSSSSSS



打邊爐專區

估唔到有珊瑚PONG, 肥牛、姑、丸、菜樣樣有D~~



其實情況都幾恐怖,D人見到有新野食就羅一大碟﹗

搞到D野食根本上REFILL唔到﹗

我焦咩食過熱食,所以唔知有咩..........



壽司SSSSSS﹗



第2邊熟食﹗



呢個位勁多人排﹗



原來係片皮鴨...........=.=



呢個位係生蠔位﹗問你敢唔敢食............



我地好好彩有時一出房門呢個位既野食整好,新鮮熱辣辣~~



組過今次,我覺得要早小小上去﹗

最好7:00之後羅左野食先﹗慢慢食﹗

我地今次7:30,已經勁多人~~~~

可以話多人到你唔信﹗



4個人其實唔係幾好﹗

NETS 每3個人2個 ($89),果盤每3個人1個 ($108)

我地4個人, $89 X3 + $108 X2 = $483

人頭費 $119 X 4,一個人要$260

如果6個人會抵D~~
 


而家我部相機成日都FOCUS唔到﹗

唔通真係係時候換機!!!????

J買左呢部機俾我年半JA,之前部CANON同左成3年都無事﹗



好鍾意今日條裙,件褸係之前買既﹗個領係條連身裙GA.............

J話咁都幾襯﹗



好快就3個鐘﹗真係好準時CUT,因為原來好多人排緊隊.........=.=

我地之後就去左糖伯府食甜品~~

J 牛奶味棉棉冰,我就食楊之甘露﹗

估唔到楊之甘露咁難食﹗熱與唔熱之間﹗



阿輝呢個好靚呀﹗

個雪糕係哈根打C,好味﹗個WAFFLE又夠熱,好味﹗



認住唔好味楊之甘露~~~

滿足的夜晚﹗

次日國慶又同阿輝POLLY回歸祖國﹗

沒有留言:

張貼留言