2012年3月30日 星期五

3姐妹改左名3妹嘜!!??


之前同J 去佐敦食過一間誠意泰菜,我記得個名叫3姐妹~~~

我地2個都有讚﹗

因為J 去左酒麻地剪髮,我地諗唔到食咩,所以行行下到左佐敦~~

哈哈,一樣既格局,J 話應該係我記錯左人地個名﹗

今次我地被安排坐樓上,裝修比樓下更好,更舒服~~

2個人叫左一碟泰式炒菜苗、炒勝子、串燒、炒金邊粉﹗

不過今次就大失所望、個菜明明問左話唔辣,點知都係辣,勝子有小小腥,都係中式整法最好味~~

串燒乾左好多,金邊粉普通﹗

一人一杯野飲,$2XX,唔算貴,不過應該無下次﹗

因為岩岩果個星期六我地ENCORE 左香港仔泰皇宮,串燒 " 嫩" 、炒飯香、

沒有留言:

張貼留言