2012年3月1日 星期四

丼丼屋


之前見到思樂佢地一家人試食丼丼屋既相,心思思已經想黎試﹗

是夜揀左太古睇戲,順理成章,不過原來距離MCL 都幾遠~~

我地7:00左右到都要等差不多20分鐘﹗


入面都幾大,俾我感覺有D似大戶屋~~~

不過佢有D野食都幾"特別"


原本我想試個親子滑雞,不過最後叫左樣新野~~~

一黎到果下都有小小驚嫁,好似一碗千島醬 + 烏冬﹗

<<忌廉明太子烏冬>> 我唔愛多醬既野食,所以...........



不過D明太子鹹鹹地,都幾好味﹗

J 話D烏冬好似糯米,好LIM,我地一人一半分左,食完都幾"JAI".......


而J就揀左呢個丼丼屋定食,有牛肉飯+烏冬,呢個烏冬同頭先口感有小小唔同,呢款好味D~~~

至於個飯我食左一啖,無咩特別﹗


定食仲包括:面鼓湯、積物 & 沙律﹗

如果好似我咁叫左一個烏冬 + $15就可以轉SET~~~

4樣野都OK﹗


我地仲加左個玉子,玉子真係好易整得好食,熱辣辣,好味﹗

會有下次,食返我果碗滑雞先~~~

沒有留言:

張貼留言