2012年3月17日 星期六

團購: 林太喇沙



星期5又開會,好彩好早就開完,之後諗緊食咩之際突然醒起,林狩喇沙個團購就快到期.....

即刻由銅鑼灣轉去筲箕灣~~

趕及響9點半前ORDER﹗



個餐 $68,包2杯野飲、2個喇沙、1個菜、2件雞同2件前芋頭卷

其實我都幾鍾意食喇沙,見唔係好貴咪買黎試下,點知...........

個喇沙唔多掂,個湯底都唔香,得個辣字~~~

J 完全食唔到,我無諗過咁辣

個菜話用魚湯浸、不過都係無咩味,得D雞係有味,飲品 J 揀左白咖啡、我揀左酸子汁

白咖啡好香、酸子汁就普通﹗

因為太辣,J仲叫多左杯可樂,哈哈...........

無下次﹗

呢排我地呢期睇緊樓,見筲箕灣D價都OK,食完之後就行左一陣,不過筲箕灣真係好舊,好多都係唐樓,我地食完只係10點左右、果區已經好靜,只係有丁丁聲﹗

見到果條昏暗既街道,我真係以為拍緊鬼片﹗

(SORRY,真係有小小驚﹗)

同埋好奇怪好多房好似已經空置左﹗

真係好想樓價快D回落呀~~~

沒有留言:

張貼留言