2012年3月8日 星期四

雜記

終於又過左2個月,去做第2次Musee 彩光TREATMENT﹗

今次BOOK 1:00 我早左到(12:40),不過都係要等到1點先有得做.......

今次唔同左人,程序都係一樣,不過佢話我用剃刀太貼,有小小紅,下次要小心D~~

做完又約左5月9再整,其實試左一次激光、做左一次彩光、D毛毛已經小左同埋生得慢左﹗

想響IWIN WEDDING前再整多次,不過佢堅持要夠2個月先可以再整......=.=

我見D人整到第13-14次就得返好小,咁即係我仲要整多年半

放左工即刻走人去洗牙,應該年幾無洗喇﹗(如果可以SEARCH返之前D BLOG就好喇,點解我鍾意網上日誌就係想幾時搵返D野都易,而家無左呢個FUNCTION 真係......)

去返上次個醫生度,佢真係好有心機,都洗左成20分鐘,佢話我D牙都OK乾淨,係後面有2隻可能駐左,叫我快D再約時間CHECK真D~~

其實我都幾怕睇牙醫,洗牙又洗到成口血腥味﹗


呢排沉迷左一隻GAME,DRAW SOMETHING~~~

即係猜猜畫畫,發現有D人都幾有藝術天份﹗


而自己就仲係小學雞畫畫﹗

估唔到D FD都會估到



阿J 就.....................

不過都幾搞笑~~~


沒有留言:

張貼留言