2012年3月12日 星期一

愛LOVE (Love)

星期日同左IWIN 去試新娘衫,今次真係要MARK 低揀邊件,佢奶奶同媽咪都有一齊幫下眼﹗

眼花撩亂,好彩最後都成功揀左,咁樣揀一揀都成2個半鐘,真係好支力呀~~~



不過因為一早約左FIONA睇"LOVE",套戲真係幾唔錯,笑中有淚~~~

其實我同FIONA第一次睇戲,佢喊到呀...........

其實我自己都有忍唔住~~~

幾個看似互不相乾的愛情故事,其實中間有著千絲萬柳的關係,而又唔會太做作




幾個故事入面我最鍾意呢一對,可能係因為個細路仔,真係好搞笑,戲入面趙嶶性格有D怪,不過其實再怪既人,響情人眼中都係可愛~~~





不過最感動我既反而係阮經天呢對兄妹,佢響醫院樓下大叫 "我會對你負責任會對你BB負責任"

呢D咁好既男人,真係好小有呀﹗


可能我唔太喜歡舒淇,我睇唔到佢吸引力,我知道故事係想講愛無分年齡階層..........

不過我唔係幾接受到﹗

親仲未落畫,快D去睇喇,真係唔錯嫁~~~

1 則留言:

  1. 睇左了,又出奇地幾個愛情故事算串連在一起
    [版主回覆03/14/2012 09:39:39]所以台灣片有D真係幾唔錯﹗

    回覆刪除