2012年3月4日 星期日

跟得夫人



岩岩識J 果時,成日都同佢個老死EUGENE一齊玩~~

其實我唔鍾意3人行,J 知道原因,已經有好耐日子無試過呢個組合,有時我都會夾硬搵D FD一齊,辛苦哂我D好朋友﹗

我以為過左咁耐,應該情況會有所不同,點知..............

我都仲係覺得被冷落﹗

是日原本去RED MR 唱K,問親D人對RED MR意見都係話貴,其實而家佢收費已經同NEWAY差唔多﹗

不過因為我地訓晏左,所以去到無房,唯有過隔離NEWAY,NEWAY $89 包2杯,RED MR $99,都唔係差好遠~~

NEWAY 仲要唱左2個半鐘就CUT﹗

不過NEWAY都UPGRADE 左,好似裝修過 = 越黎越貴~~~


唱完之後原本去睇戲,HUGO 3D,不過佢地又話想去陣波樓﹗

3個人,買一送一又唔抵............

其實都有小小悶,其實J 已經有KEEP住同我傾計

算啦﹗佢又唔係成日都搵EUGENE,一次半次就下佢﹗

最後連戲都無睇就返左屋企,因為有波睇~~~

3個人食左2大盒壽司、一大個PIZZA、雞亦、芝士條、一個焗豬扒飯

同一大堆零食,佢2個就黎變大肥佬喇~~~

1 則留言:

  1. 妳應該叫個女仔friend出來介紹俾Eugene識
    [版主回覆03/06/2012 15:06:32]叫過3-4個FD喇﹗哈哈...........

    回覆刪除