2012年3月5日 星期一

SUPER Q 拖肥



J 成日都想養狗狗,其實我都好鍾意,因為佢地真係好得意﹗

不過因為佢媽咪有NOSE敏感,所以一直都唔成事,佢話將來一定要同我一齊養



咁岩佢同事屋企有隻新成員,係J 既DREAM DOG~~~

於是約埋星期日去搵拖肥仔﹗

我地2個入到屋佢都唔驚,完全唔叫,係之後姐姐返黎,佢先叫左2下﹗



真係好細隻,好似BB~~~

好活潑,但唔嘈,係為食小小~~

我地掉開個蛋糕佢會"擔"毅黎,但又唔肯放開口~~~



佢得2個半月大,但已經好似識得聽個主人叫佢SIT~~



雪CAR 狗



有人俾野食,又識跳得好高~~



拐子佬咪就係呢個樣~~



我地一邊打牌一邊同佢玩~~~

真係好開心﹗好我意﹗

KENNY 話佢好愛臭"物"



玩到支力,終於訓左,真係好似公仔呀﹗

我都越黎越鍾意鬆毛松鼠~~

我地連自己將來隻狗狗叫咩名都改埋嫁喇,好心急想養返隻 <<刺夕寸九布

沒有留言:

張貼留言