2012年3月28日 星期三

新不如舊 @ Dicken's Bar

上幾個星期諗住去Dicken's  食晚飯先知道佢裝修,其實都有小小期待~~

於是開返無耐就去試菜﹗


有新DRINK MENU~~

我地一人叫左一杯新野﹗



左 DICKEN'S TAI TAI (茶+蘋果汁)

J 話覺得好怪同埋太酸,我覺得小小似檸檬茶

右係J 叫錯俾我既CHRISTMAS XX

我想飲湯,點知佢聽錯﹗ORDER錯左

呢杯都幾得意,紅SONG子味﹗

不過我都係鍾意以前果D多D~~~


新MENU 無左羊架、BBQ RIBS、牛扒...........

都幾令人失望﹗

於是抱住試新野心態,叫左呢個BBQ SHORT RIBS,以為係BBQ RIBS 既小版............

一黎到個心沉左一沉,實唔好食﹗

食落都真係幾唔好味~~~



J 揀左CHICKEN XX XXXXX

D 字查字典都搵唔到,唔知咩文,知道好似係墨西哥薄餅既物體之後決定試一試~~

個餅好脆好味,不過連醬神都唔食佢上面果2堆醬就知出事~~~

中間係類似咖哩雞~~~


裝修之後個環境唔同左,無左電視,講真真係新不如舊﹗

我地可能會黎多次,俾多次機會佢~~~

希望下次無咁失望啦﹗


同埋而家每台食飯都會俾3支醬,開左用一次就會掉~~~

好浪費呀﹗

沒有留言:

張貼留言