2012年3月25日 星期日

韓國購物清單

呢個星期病左、又嘔、好彩好快就好返,不過為左準備下星期個CONFERENCE,星期六日都留左響屋企對果本BOOKLET~~~

唯有當係休息多D

不過就辛苦左J陪我無街去,期間我都有用左D時間黎睇旅行既野﹗

仲記得4年前去韓國覺得好多野都唔係好岩自己~~~

護膚品牌子只係識language

D人狂風掃落葉咁滿載而歸,但自己就........

所以今次我決定去之前做定小小功課,唔洗去到完全無概念,白白浪費左D時間~~

經過左2日既WEEKEND 大搜查之後總括韓國較受香港人歡迎既護膚品牌子有 Innisfree, It's Skin, Etude House, Dewytree, Tony Mole

咁當然都仲有我地平時認識既雪花秀, skin food, Face shop, Missha..........

好多產品雖然出名好用,不過各人膚質不同,好難參考﹗

所以我決定買D自己需要,而又有興趣既,到部第一日就買黎試,之後用過2日好用先再大手買~~~

當然有D產品無話岩唔岩,例如去角質MASK、清潔MASK............

睇左D 討論之後以下係我心水

當我見到Etude House 呢支紫色Bubble Peeling 我就記得上次響個台灣節目度睇過﹗


如果好用買多幾支先﹗

見佢D packing 都幾靚,可以買D甲油、細細支既野俾D 朋友做手信,係嫁我次次我買野食都有小小悶嫁~~~

Innisfree皇牌係 Red Wine 同 Green Tea 2條Line 既產品

我會試佢Wine Peeling Jelly softener、 紅酒mask 同濟州火山泥毛孔清潔MASK




同埋夏天就到係時候要控油,會試下佢果set Green Tea,都幾平﹗


仲有呢SET good bye sebum,如果真係可以小D油脂粒就好喇,試試試~~~~


It's Skin 係醫學品牌,見到佢果個蝸牛CREAM 好評如潮,去印一流﹗


所以如果唔係好貴應該都會買﹗

It's Skin 仲有好多好用MASK,蛇毒面膜

其他牌子可能只係MASK,其實都好夠﹗

哈哈﹗應該唔會爆掛~~~

1 則留言:

  1. 我都係4月去korea!!!!!!!!!!!!!
    [版主回覆03/27/2012 23:59:57]你幾號去呀?我十七!

    回覆刪除