2013年11月18日 星期一

開心港島遊


結完婚因為媽咪佢地好多時都返左大陸,所以感覺上好似小見左~~

呢一日叫左爸爸同細佬黎我地裝修中的新屋睇下﹗


唔好睇小,黃大仙去起碼1個鐘﹗

上到去發現冷氣已經封好~~

咁整就會睇到個墻上面掛左部冷氣~~


L 形燈槽初步完成~~


不過因為我地間屋好多地方都不平,所以整出黎有D 位好奇怪~~

問左老爺意見,佢話整好之後走廊會加建閣仔,應該問題不大﹗


睇完樓,陪佢地飲左個茶~~

再去SOGO 迫左一陣,無買野,不過迫下感受下個氣氛,爸爸好似好開心﹗


迫完去左TIMES 幫細佬個未來老婆揀衫,佢地下星期要注冊喇﹗

Wow~大個仔喇~~


Times 今年的聖誕裝飾都幾得意﹗

唔知幾時有時間去睇下其他地方~~


爸爸佢地返左屋企之後我地2個去左食牛肉面,今次應該最後一次食喇﹗

因為呢度難食左好多,老公話我最開心,因為我一直都唔鍾意食呢度.......XD


如果許可,我想多D 時間陪伴我的父母﹗

呢2次陪爸爸復疹,感覺到佢身體差左,個人無以前咁精神,所以我而家仲可以同佢一齊,我覺得已經係好大福氣~~

 好好珍惜屋企人

2 則留言: