2013年11月8日 星期五

安裝冷氣的學問


師傅建議我們盡早安裝冷氣,因為外墻棚架差不多要拆~~

於是我地星期日一早去了旺角買冷氣,星期2已經有冷氣師傅到場安裝﹗

老爺問: "你地諗住點樣收口"

老公話: " 冷氣師傅會用玻璃封住﹗"

不過原來老爺講既封口同老公講既唔同~~

我屋企都係用玻璃封左就算,即係好似上圖咁,不過其實有一個問題就係玻璃位智透光,老爺意思係會點封左塊玻璃..........XD


老爺屋企係用完玻璃上面再加一塊木板,再上灰油油、最後會見到個墻上面有個冷氣﹗

如果要用呢個方法,冷氣機就要突入多小小,留返個位封板,如果無同師傅講,佢無整入小小,最後就會做唔到﹗

哈﹗ 又學到野~~

其實咁收口法靚好多,不過維修就好麻煩,一定要搵返同大小既機,如果唔係就要拆左塊板再整過~~


我地果度因為無排水,所以師傅用左條喉,感覺好渣......

真係一條咁既膠就得!!??


學左封口,仲學左就算一個咁細既Window 放部機靠左靠右都會影響出風~~

我地房買左日立,2邊出風,所以影響唔大﹗


廳個冷氣好近左邊墻,所以要拍右邊,叫做中間小小,右邊出風就岩喇﹗

好似老爺屋企,冷氣位靠右,佢要搵左邊出風,唔講唔知原來2匹機,左邊出風得一個Model 有~~


廚房叫做搞好哂,地同墻磚都鋪好,地隻色望落都幾深~~


洗手間就未整好地板,好彩出黎效果無想像之中咁深,同埋可能我地用工字貼法,感覺上又唔係好亂,都接受到﹗

沒有留言:

張貼留言