2013年11月26日 星期二

喜事一浪接一浪


我3月結婚之後細佬都有提話佢都想結~~

不過只係注冊先,我地一家人都好支持,媽咪仲話越快越好.....XD

有無咁恨飲心抱茶呀!!!??

好彩細佬只係注冊, 成件事我只係幫佢訂左一晚酒店,其他都唔洗幫手.....

一早8:30 起身,梳洗,之後直出旺角幫佢羅花﹗

再去沙田婚姻登記處會合,細佬只係叫左4個朋友,而佢老婆都只係叫左佢媽咪、阿姨 & 阿叔﹗

加埋我地父母,我老公Total 14 人.....

第一次寺注冊處,細佬Book 左11點15分,我地早到左響門口影左一陣相~~

準時11點15分進入禮堂,會有人叫咪" 劉XX 請到2號禮堂﹗"

入到里面,會有2個職員,一個叫佢地宣讀誓詞,一個就幫佢地對名,準備證書,完成宣讀誓詞便交換介指,最後簽名作實~

再到證婚人簽名,當然同我一樣證婚人係爸爸啦~~~

成個過程唔多於10分鐘,完成後影左一陣相,老公就搵台食飯,當日天氣太好,大家都唔想曬,影左幾張就食晏喇﹗

食完晏原本想再影多小小,不過新郎新娘驚大家曬於是就完成左成個超簡單既婚禮~~

佢地下年先會擺酒,到時應該會熱鬧好多......

一場黎到沙田,當然我同老公去一田血拼一下啦﹗

終於都做姑奶 & 姑爺,哈哈........

沒有留言:

張貼留言