2013年11月24日 星期日

進度良好的一星期


事隔一星期再上新屋,批灰進行中.....

燈槽已經大致上完全~~

不過感覺師傅做得太出,有小小壓頂感.....@@


批好左冷氣個位,真係整得幾好wo~~


因為見到墻身仲有好多唔平,我問師傅原來會批幾次,批完應該就無呢個問題~~

師傅話個天花好霉,已經批左6次,不過仲未平....@@


而家個地咁......都唔知人地點幫我地鋪地板....@@


嘩咁快,D 門已經到齊~~


裝門個位做左個框~~


老公唔鍾意師傅幫我地揀既呢隻燈色,太白~~

老爺話問下師傅用咩色溫,又學左個新字......


不過仲係有D 奇呢位未整,好怪,突然曲左......

不過師傅話一定會幫我地整好~~


呢一日仲有一件事要慶祝,就係老公成為九月最Top Sales,公司送左個禮物籃俾佢~~~


都幾多野食嫁,Royal Garden 蝴蝶酥,呢個好香好好味~~

朱古力未食,巨峄當場好食啦﹗

仲有一支蘋果汁~~

襯住一田減價,我地買左床玉、煎Pan,2set 床上用品、"針" 板、交剪......

梳化、餐台套裝終於搵岩訂埋﹗

而家仲欠電視櫃、床架,YEAH~~

2 則留言: