2013年11月28日 星期四

廚櫃公司的不良手法

10月中Confirm 左廚櫃公司之後,我地第一次就俾左 $300 度尺費﹗當時我地個廚房未鋪好,只係根據大約尺寸傾Design…

上去睇圖傾Design 來來回回好幾次,到我地個廚房磚終於鋪好﹗

終於到復尺階段,我地揀好左Design 之後再俾左$2,000 Deposit, 因為當天是星期六,所以未能確定我地心水color有無貨!

其實由頭到尾我地都係心屬佢地Display 隻色,而亦都不下數十次話要揀果個色﹗

點知星期一既答覆係無貨,要等到一月底返左貨,二月先可以幫我地裝!

公司叫我地一係做左櫃先,到櫃門有貨再裝,一係就轉色~~

我地計劃十二月入伙,換句話說即是有二個月無櫃門,廚房無櫃門,係一件幾可笑的事!
同埋我地都好擔心,驚等完都係有咩出錯,到時入左去住唔知拖幾耐,唔知喊唔喊好!

其他色我地又唔係好鍾意,驚好深!

麥生更不滿呢間公司的態度,感覺上受騙~~

於是我地再到其他地區找尋同一種物料/近似product!

點知,好多公司都無呢個物料,有的都較貴,而且都係要等到二月才有貨!

因為心有不gum, 我打左去消委會,但佢地話我地投訴成立機會好微~~

第一,我地第一張單無列明我地心水色!

第二,船期係供應問題,好難定明合理時間表~~

但我地始終覺得公司有責任提醒會無貨,我地會早小小俾訂,確定心水色有!

懷住不滿心情,我地最後都揀左第二個色!

事件中我地學識唔好太易信人,咩都要白紙黑字……

其他公司價格由500 - 800/尺 不等,我地個櫃1088/尺, 原來好多公司無論係洗衣機位、焗爐位,都係照計,原本以為我地個洗衣機位計左台面,又計多一尺櫃做法唔合理,點知其他公司仲誇~~~

呢次係一個好好既經驗,過程中學識左好多野,等倨廚櫃整好,我會公開呢間鋪名,等大家小心為上﹗


2 則留言:

  1. 好賤呀 廚櫃點可以無門咁耐架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以我地先咁嬲!呢d公司真無良

      刪除