2013年12月21日 星期六

探BB


星期五有得放早,一班同事約左一齊入元朗探大佬S 個BB~~~

未上去已經有人send左張相過黎,好可愛呀!!

個樣好乖,好靜!!!


我地上到去咩都玩一餐,又俾隻手BB 叫佢揀,最後佢揀左我.....XD

我地一行9人,BB 都無驚我地,仲好似好開心~~


當晚爸爸準備左邊爐招呼我地,又蝦又蟹又鮑魚又象拔Pong~~

又勁多丸、牛、豬 4磅,最神奇係食得哂!!


當晚BB陪我地到10點幾,我抱抱下佢訓左..........


當晚童童都有黎,大BB 與 小BB~~

Ni Sai Ha Chi.........

Miss U~~

沒有留言:

張貼留言