2013年12月30日 星期一

同Ceci 過聖誕


Ceci 年尾工作比較忙,我地都無咩時間出去,聖誕完結前終於都見到!!

雖然我地唔係成日見,不過我地平時都有Msg 下對方,哈哈~~

一見到好多野講,講到我自己都覺得好誇張.........

我地先行左Harbour City,我今年都無時間去睇燈飾呀......@@

人好多,我地影左一陣相~~


咁都俾我影到張無人既相~~


之後去左1881,今年唔特別~~


再去埋The One,鬆弛熊好得意.......

仲遇到個好得意既人,佢幫我地影左好多合照,又俾D Pops 我地,哈哈,好搞笑~~


Like~~


心口個牌係人地借我地.....XD


之後行左一陣就去食韓國野,2個人叫左一個炸醬面,一個海鮮煎餅,同一個豆腐鍋~~

我地其實2個都未食過呢間,只係俾人地好似韓式裝修吸引左入黎......XD


不過可惜味道就麻麻..............@@

Ceci 仲陪我買過套新睡衣俾老公,好朋友就係咁簡單~~

沒有留言:

張貼留言