2013年12月22日 星期日

尺寸的煩惱


全屋傢私已經買得7788,廳只差電視及電視櫃~~

老公之前睇岩左一張Bench,不過我麻麻地,覺得唔知點收埋D 線!!

於是提議再睇下.....

當我地睇左好多間,都發現唔係款唔岩,就係尺寸唔岩,於是我都放棄再睇,諗住去訂~~

但點知原來每一間分店只有1-2件,Display 賣左就會無........

如果訂要等2個月以上,果下老公發哂脾氣,用哂2個人個電話打去人地不同分店問,但我地只係有Product 張相,無佢個型號,根本唔知點問~~

果下感覺好奇怪,唔明點解佢要咁嬲........

我地放電視個位係好奇怪,係大門同廚房門夾住果幅墻,唔計2邊門櫃只係得53寸~~

而好多電視櫃都係60寸!!!

差一寸就係一寸........

最後我地去Franc Franc買左一個49寸,唔算好鍾意既櫃~~

Franc Franc 而家做緊減價,我仲買左張矮羊椅做梳妝椅......

20% Off 都平唔小,黎緊睇埋細房個書櫃同埋床 / 梳發就完工了~~~

太好

星期日同老公家人做節,自己媽咪爸爸仲響大陸未返,未有機會一齊食~~

沒有留言:

張貼留言