2013年12月8日 星期日

深圳香蜜湖

上星期訂左既傢私,今個星期因為要去梳化公司活動及去交餘款,所以我地2個又上左去﹗
我地先去小陶園午餐,2個人食左RMB 172,上星期4個人飲茶只係RMB 189,證明我地2個好大食~~

食飽就的士去左保安北路交錢,搞掂哂之後就巴士去附近的田貝四路睇燈,超趕咁行左一圈﹗
老公都係想買果3支吊燈,因為間間都話要訂所以我地決定淘寶.....

另外仲睇左盋房燈,,而家只係未有廚房, 細房 & 走廊燈

之後就急急搭地鐵去香蜜湖站,我地都係第一次黎,問個Staff又溝通唔到到底邊個地鐵出口~~

佢話最大果個1號出口,但出口只有ABC.....@@

個展場仲要唔係個個路人都識,同埋都幾遠下~~

去到發現原來係一個好大好大既商場,大陸無野多,地多﹗


我地先去左Cheers 個Staff 先幫我地寫單,RMB 6999 先減2%,再到櫃台俾錢再減10%

RMB 6173~~

我問佢個神秘折扣呢!!?? 佢話係2%,係我一直以為2個點係2 Digit,原來係2%...咁大誤會呀﹗

之後行去佢姐妹店(賣床肉)送左一個羽毛球拍,再返返去佢鋪頭抽獎,中左一個護頸枕,再返返去商場中間換抽獎卷,佢同我地講5點開始抽,我地4點半去到,點知原來係6點先開始,搞到我老公趕唔到去踢波.......@@


襯住有時間我地都行左個圈,入面真係幾多野睇,有D 質素都幾好,不過太大件,有D 就真係太貴....@@

不過我地都睇岩左一個茶几,係我公司個茶几細版,都幾靚嫁,折左RMB 750~~

終於都抽獎,不過感覺上有D Hea........

最後證明我地2個都無抽獎運~~

因為已經趕唔到去踢波,於是就食埋飯先返香港,我記得之前睇一個節目叫"深圳X盪" 有介紹香蜜湖入面有餐廳有蒙古包,好特別﹗

於是我地就行左入去香蜜湖渡假村~~


 一入到去就見到D 好得意既蒙古包喇~~~

好特別,當然第一時間羅位,不過無訂位真係要等幾耐下......

 

於是我地又行左去隔離D 餐廳望下, 有D 餐廳準備左瓜子、椅子 & 水俾等候既客人,我地當然唔執輸,坐左一陣~~

順便羅埋飛,2邊都等﹗

一個幾特別既經驗~~


等等下,我地見印象草原果邊仲有排, 於是就入左去西貝西北菜,其實都係蒙古菜~~


 如果講起蒙古當然第一時間諗起羊肉、羊奶,呢一晚我地2樣都有食~~

 不過我想由佢杯茶開始講起,茶個名叫苦茶,顏色好似菊花茶,不過就唔係甜既,感覺有小小似飲緊煎茶,都幾特別﹗

每台都有瓜子,即係出面等位食果D,佢D 瓜子原來都係特產,味道唔係好鹹,咁就唔怕一陣食飯會覺得D 送唔夠味啦~~


 我覺得間餐廳有樣野好好,就係好多野都可以叫一件試下,一件都食RMB 4-6~~

2個人叫左8樣野,南瓜粥、牛肉餡餅 (1張)、摸摸 (1個)、羊肉串 (9串)、蔥爆羊肉、酥餅 (1個)、XXX面 & 酸奶﹗

個粥係無味既,我地以為會有小小甜味,不過原來無,但入面有一粒粒麥,口感都幾得意,好健康~~

牛肉餡餅外脆內軟,好得﹗

摸摸我就唔多識欣賞,入面係甜豆沙,老公話食小小個皮、食一啖蔥爆羊,一級捧Des~~

羊肉串叫左6串唔辣,3串辣,各有各風味,原味既就好Juicy,辣既就好香香料味~~

 蔥爆羊肉睇樣都知好味~~

 酥餅上面有D 好特別既香料,甜甜地﹗


 老公手上呢個好似涮口杯既物體,入面裝住肉碎、豆腐乾、面條,價錢好平,味道好好﹗

我飲左大半.....XD

2個人埋單 RMB 182,我自己就覺得好抵食,好好味,勁推~~

下次要約多幾個朋友,Book 個蒙古包玩下﹗

有人會特別到每個包入面表演,唱歌跳舞~~

我地今次經福田口岸洛馬州返香港,都一樣方便﹗

一個月上去羅茶几,到時再玩一轉,感覺上無咁浪費時間~~

沒有留言:

張貼留言