2013年12月26日 星期四

Christmas 2013




開心聖誕由公司Party 開始,今年我地有Dress Code~~

所以影D 相都特別靚.....XD

差不多30人的大Party~~

叫左好多野食,今年個份量預得岩岩好!! 勁呀~~ 


8婆會成員仲好搞笑咁扮哈比人,Captain 扮得超似,笑到肚都痛埋!!!!

真係好開心識到佢地~~



我同媽媽 & Mandy 仲去左參觀酒店 & 食左個早餐~~

間酒店位於公司附近,都幾靚,個View 都幾好,耐唔時住下酒店都幾舒服嫁,如果有Free 房訓下都幾唔錯.....XD


因為新屋即將入伙,我一早諗左買套睡衣俾老公,不過我拖到Christmas 放早果日先去買,一急就羅錯左款,所以老公將來套睡衣會係連身裙款.............@@@


平安夜晚我地返左屋企打邊爐,4:00放工就去鵝頸橋街市買料!!


當晚有鮑魚、蠔、象拔Pong、大蜆,樣樣都好新鮮,好好味~~


好平靜的平安夜,而家人大左好怕同人迫,都係留在家中最舒服~~~


老公仲買左個北海道芝士蛋糕做甜品!!


聖誕正日同左J 班朋友開K Party~~

我地仲交換左禮物,今年我地2個無咩時間準備,只係買左D 野食,其他人都好實用,紀念版8達通,叉電器....

我天抽到問號份禮物,上年又係...........XD

Boxing Day 上左2日大陸,希望忙完呢個聖誕之後充安安樂樂,1月2號車完地板新屋就Ready喇~~

好緊張呀!!!

沒有留言:

張貼留言