2013年12月9日 星期一

櫃組合中


 呢個就係裝好左既廁所櫃,仲差個台面未做,之後應該裝Sink 盤﹗裝埋熱水爐 & 鏡櫃,座廁洗手間就搞掂~~


細房個門裝左,門既顏色比我想像中深﹗

不過跟門框顏色都可以叫做襯既~~


主人房個門因為比較複雜,所以要裝左櫃之後先裝門~~


鞋櫃~~


不過對於呢個位我好不滿,點解條LA 可以闊成咁......@@


上面仲恐怖.......

唔知佢會點幫我收返口~~

D 位對得唔正﹗


 開左個衣櫃,Not so bad~~


 比想像中細~~


我個衣櫃唔知點解超細......@@


另一個不滿就係我地其實而家有部分地板未整,佢而家就咁放左個門框同櫃上去,有D 位就響地板上面,有D 位就響地,Daddy 話地板會睇下點幫我地收口,但我真係好唔鍾意﹗

點解個程序唔係整好左地板再入櫃!!??

 而家咁好難收得靚,有小小失望~~

沒有留言:

張貼留言