2013年12月14日 星期六

廚櫃裝好


呢一日廚櫃終於安裝好,可能光線好充足,望落唔係好深色~~


不過我地個櫃真係好細,細得好緊要,望到都有小小唔開心﹗

因為感覺上俾左咁多錢,出黎效果唔算理想~~


地櫃又有個位好奇怪........@@


上面個櫃有條油煙喉,可用空間真係好小~~~


條喉又好大條,好怪呀.......

其實我想知道正常裝修程序,到底係咪應該搞好哂個底,抺乾淨哂,先裝櫃???

我地而家成間屋都好多塵,D 櫃就咁上左幅好多塵既墻,雖然個底我地就算抺左都係會有塵~~

但感覺真係唔多良好﹗


衣櫃個收邊做好左,不過.........

我唔知咁做好唔好,佐望落盲唔多靚﹗

OMG 呢排太多不滿.....@@

2 則留言:

  1. 廚櫃感覺唔錯喎~ 房櫃都摭返D空位... 好好多了

    回覆刪除