2013年12月1日 星期日

櫃 & 一事無成的一日遊


師傅幫我地訂造的櫃到齊了,油油只係油左一半,而家半個廳都放滿哂雜物﹗

我地想埋去度一度窗廉長度都做唔到,想入房睇下個地腳線都入唔到~~

因為唔知下一步程序,於是打左俾師傅

因為我地無換地板,所以師傅會先幫我地掃一掃地,之後就裝個櫃上去,因為櫃到頂,所以就算個底唔乾淨,都無人知.........

如果有時間我都想自己上去抺一抺,好似安心D,小潔癖.......

上圖份量係一大衣櫃、一洗手間地櫃 & 一個窗台櫃~~

去完新屋當然又係睇下傢私,訂下電器 & 目標買鎖﹗

我地先去海怡廣場睇下有無野岩買,不過傢私都係太大件,再唔係太貴,老公睇岩一張Yim Chair, $12000,佢話好想買,不過我話睇下新屋入左伙之後仲有無位放先~~

行完一圈已經差不多5:00,食左個下午茶就出旺角,點知171超慢,去到旺角已經7點半,我地先去左睇鎖,之前睇過果間已經Closed~~

見好多鋪都開始Close 於是我地就返黃大仙,諗住2個人打個邊爐,2個人買完料已經8點幾,去到樓下先醒起自己無帶鎖匙 & 屋企人全部返左大陸........

原本係諗住屋企無人,聽日又要去深圳,先打算返黃大仙.........XD

唉﹗真係好對唔住老公﹗

於是傻瓜就同老公搭車返香港仔,好慘呀~~

諗起第2日要返深圳都已經好支力好支力喇..........@@

沒有留言:

張貼留言