2007年7月5日 星期四

704 煮飯婆

原本諗住媽咪唔響屋企,自己煮餐飯同屋企人食﹗上網睇中左個蜜瓜煲西施骨湯﹗點知佢地無人返黎食﹗買西施骨既時候豬肉先生問我想煲咩??我話蜜瓜﹗佢話好Sai﹗煲蘋果、梨仲好﹗我見都無人返黎﹗所以蜜瓜都係留返下次先煲﹗

其實都幾好味呀﹗

麥生﹗原本我已經放低左件事,但點解又要迫我諗返起??我明白你唔想我逃避﹗我明白你係為我好﹗但我真係覺得好辛苦﹗辛苦到好似Breath唔到﹗可唔可以幫我羅開果舊"澤"住我個心既石頭??

已經有四日無見面喇﹗換左係之前我一定又會問呢問lo.....問你唔掛住我咩??問幾時會見??但今次我唔想又係咁﹗我想係你主動叫我﹗但以呢幾日既觀察你應該唔會﹗但我會等﹗而家既我仲有時間可以等......

你努力賺錢賺錢賺好多好多錢啦﹗

老公老婆遊戲真係好玩﹗


沒有留言:

張貼留言