2007年7月19日 星期四

星期三約會阿風

今日一早就發生左我同麥生連發夢都估唔到既事﹗

唔緊要啦﹗時也命也運也﹗

其實我覺得你仲係唔明Ga.....

但我唔識點表達到你明﹗唉﹗我真沒用...

我Feel唔到一生一世﹗(應該係咁講掛)

仲有因為書展好多人搞到我遲大到﹗好UGLY~~~~~~

放左工過左去MK等阿風放工﹗

一個人行下行下....

睇中左Bread & Butter 同埋b+ab一對涼鞋﹗

可惜我對腳型唔靚﹗都唔襯﹗

食完野之後,有返心機行街﹗

買左呢對涼鞋﹗可能多帶會令隻腳睇落瘦D......

仲有買左件衫﹗

最搞笑係我地一齊買提子﹗Heehee.......叔叔都好搞笑﹗

下次再同你行過﹗


沒有留言:

張貼留言