2007年7月2日 星期一

七一回歸十週年


好耐之前已經話好想七一同麥生去睇煙花,其實之前2日心情唔係幾好,都有小小唔想去﹗不過既然出左去就睇得開心D﹗

今次既煙花係最大型既﹗不過因為我地好遲先出去﹗我仲要遲到所以位置一D都唔好﹗其實大部分都俾CEC遮住左﹗

最後果幾秒真係好勁﹗爆炸聲加上成千上萬既煙花﹗真係好靚好靚﹗

雖然好熱﹗我地2個個身都濕左大半﹗不過我覺得好開心﹗

我都想一世都係細蚊仔

之後就一齊去左食Dinner﹗

同你一齊我真係咩唔開心都唔記得lu.....

一齊著左黑色衫﹗不過你個款子好似黑社會﹗哈哈

好想Upload個Video﹗可惜唔知點解唔得﹗

有你安慰返我真係好﹗


沒有留言:

張貼留言