2007年7月13日 星期五

星期三四 返工放工返學放學

今個星期真係幾忙

星期三至日都要返工之後返學﹗

31號就要交Powerpoint

下個月6號要Present同交4000字Repot

仲有仲有一個Self Reflection﹗

總之好多野做﹗

Groupmates 其實有時都幾怪.....

我無帶Note、抄唔到Board上既野佢都好似唔想借俾我睇一睇咁....

我應該有雷射眼,因為望一望會睇洩左﹗

估要傾傾下覺得大家有小小ignore大家﹗

不過都OK既﹗總之付出之後有回報就得﹗

庭庭為左你,我都會努力付出....

你愛所以我愛

=]


沒有留言:

張貼留言